Thursday, November 19, 2009

pictures

salam 'alayk..



cakk!! (^_^)



happy bila dpt her own part.. =) masa ni kat Marrybrown Nilai 3, singgah sekejap setelah penat berjalan sambil cuci mata dan poket =P



Balqis dan mama..suka sgt sayang mama dan papa ni dapat naik troli..sebelum ni, kitorg tak sanggup nak letak Balqis dalam troli kalau dalam supermarket kat sini, sebab banyak habuk..maka,bergilir2lah berdukung kalau tak bawak stroller,huhu.. 8kg kalau dukung selalu pun boleh buat tangan naik muscle =)



kembali ke Mesir..dah kembali tidur meniarap macam mula2 in her first month.. dan, mamalah org yg paling beruntung dari segi masa sebab kadar Balqis tidur akan lebih lama kalau mcm ni =)
tp,sunyi jugak kalau si kecil ni tidur lama2..tak sabar nak tunggu dia bangun dan be'ramah mesra' mcm biasa.. =)



Balqis with her romantic Nina n Sidi.. =)



ohh, ini kes ada budak sedang merangkak2 lalu,terjumpa ayam goreng yg mama simpankan bawah saji untuk makan malam.. so,dia punya 'proses' ayam ni adela dekat sejam sape pun tak dibenarkan mendekati..baru je papa/mama acah nak amik,meraunglah dia (ni lain sikit dari menangis,heh).. hasilnya,lepas tue mama terpaksa mandikan Balqis siap dengan syampu sekali sebab satu badan dah bau ayam goreng,huhu.. tengok butang baju pun sampai tercabut!



anak sape la ni suke berposing..



dikelilingi 'babies' nya.. she call them baby..



winter is coming back..



8 comments:

SCHAKEYRA said...

sakan anak hang no~~

littlekhalifah7 said...

subhanallah.. comelnya

'atiqah said...

balqis dah ada gigi!! =)

Ummu Iffah said...

Cutenyeer dia...muka nakal macam iffah jugak lah ni..

Ummu Iffah said...

cutenyeer dia...muka nakal macam iffah jugak lah..hehe

mmk said...

mmk to schakeyra..

sakan pe tue kirah? *wink*

to littlekhalifah7..

dijah punye bile pulak?? dh nak hbis mengaji tuh,blh la slow2,hehe.. (^_^)

to 'atiqah..

haah,dh ade gigi pun nek..ade 6btg..bab menggigit mamapapa serah padanya la skg..muka kitorg ni pakat ada sorg sikit bekas giginya..entah bila kena gigit pun tak perasanla,huhu..

to ummuiffah..

iffah muke nakal ek?? solehah je nampak (^_^)..bilela nk bawa balqis jumpe iffah ye..asyik tgk dlm blog aje..insyaAllah soon..

Anonymous said...

balqis byk muke papa die...

aniq said...

anonymous tu mesti juwe
tolong la juwe,cheap sangat xtulis identiti
mne blh si comel tu muke cam papa die
hohoh