Friday, March 26, 2010

Allahul musta'an..

assalamualaikum wbt..

sedikit update,buat menghilangkan rasa mengantuk yg melanda sedari tadi.. minum kopi/teh,em,lupakan jelah- bimbang nanti anakanda plak yg tak dpt tidur dek krn mommynya minum minuman berkafein tue..

anyway, balqis demam sudah masuk hari yg ketiga..masih menggunakan segala source yg ada utk menurunkan suhunya, kalau esok tak kebah juga, mungkin kita akan ke mustasyfa atfal hasil saranan Doc yang mengajar patho tadi. syukran doc siap tolong prescribe ubat lagi utk buah hati kami yg sorang ni..dan, terima kasih tak terhingga utk sahabat mama yg tlg urut balqis tadi..Allah bless!! =)

dan,malam ni seperti malam2 sebelumnya, baby masih nak tidur didakap kemas , kadang2 terjaga diusik mimpi barangkali..mama yang habis diri mengantuk pun tak jadi tidur diserbu rasa kasihan teramat melihat insan kesayangan tak lena tidur dek rasa tak selesa suhu badannya yang turun naik.. perut berkeroncong minta diisi, mata separuh terkatup tapi,hati sendu melayang teringatkan jadual exam yang tiba2 diubah menjadi lebih awal..sebenarnya kalau tak diubah pun, memang kena sedar diri,huu~ ohhh,,betapa kerdilnya rasa diri mengenangkan erlalu ceteknya ilmu didada...

malam jumaat yang hening ini, hati memohon belas ihsanNya agar memberi sedikit ruang untuk diri ini serta suami tercinta, tak dilupa juga buat sahabat2 seperjuangan yang diingati supaya semuanya dikurniakan kekuatan dan keteguhan hati dalam menunaikan amanah sebagai seorang penuntut ilmu dimuka bumi tuhan ini.. dan, semoga semuanya berjaya di dunia dan akhirat..

peringatan untuk diri sendiri- InsyaAllah, masa masih ada..belum terlambat untuk bersedia..yang dikira adalah usaha, hasilnya hanya Dia yang menentukan..YAKINLAH pada rahmat Allah yang Maha Luas dan tak bertepi itu...InsyaAllah, Allah tidak mensia-siakan doa hamba-hambaNya...


regards,
~ mamabalqis~

No comments: