Monday, April 29, 2013

Supervisor Herbalife

Bismillahirrahmaanirrahim..


Alhamdulillah, baru-baru ini mak mesej ada barang herbalife sampai ke rumah di Malaysia. Di dalamnya, ada sijil dan pin serta beberapa items dari pihak Herbalife tanda pengesahan sudah menjadi supervisor..Alhamdulillah, setelah tiga bulan lebih kurang kami mula buat bisnes ini secara part time dengan bimbingan dari coach yang sangat baik iaitu Ustaz Mus'ab dan Ain, dapat jadi supervisor is a worth trying for a beginner like us...:)

 Dalam Herbalife,menjadi seorang Supervisor adalah permulaan bagi mencapai tahap yang lebih tinggi. Bermakna sudah boleh mendapat royalti dan komisyen dari company. Tanpa status supervisor, kita hanya boleh jual mana-mana produk Herbalife dan dapat untung runcit sahaja. Kalau tak nak jual pun, anda masih boleh beli untuk kegunaan sendiri dengan harga yang jauh lebih murah.

Selain itu, anda boleh tentukan sendiri berapa jam untuk  bekerja dalam sebulan dan hasilnya adalah berdasarkan apa yang telah kita usahakan. You reap what you sow,biiznillah..

With this,you will have extra time with your families and lead a better future with a better financial status InsyaAllah..

 

Berminat nak jadi Supervisor Herbalife? Ini adalah antara kelebihan menjadi supervisor..

> As a Supervisor,you are entitled to buy Herbalife products at 50% discount.
> More retail profits!
> Royalties & Commissions!
> Free Vacations & Special Training!
> Many more.

Boleh contact kami secara pm untuk tahu lebih lanjut...insyaAllah we'll guide, and u'll decide.. :).

Feel free to contact us as your coach :)

Email : choco.ball@yahoo.com
SMS/Call to +201069249559
Whatsapp to +201226644397

No comments: